כמעט כשליש מהצרכנים מהמשתמשים במוצרי CBD מצפים להגדיל את השימוש במולקולה, צרכנים רפואיים מגלים נאמנות רבה יותר למותג, בעוד שיווק "מפה לאוזן" ממלא תפקיד חזק בבחירת המוצרים.
שני דיווחים מחברת הנתונים והניתוח של תעשיית הקנאביס New Frontier Data – מספקים ניתוח מעמיק על קבוצות הצרכנים של CBD ועל הגורמים המעצבים התנהגויות צריכה. הדוחות מספקים הערכה מקיפה של סקר מותאם למפקד האוכלוסין בארה"ב בקרב כלל האוכלוסייה במדינה בנוגע לשימושים, הרגלי קנייה, אמונות ועמדות בנוגע לקנבינואיד CBD ולמוצרים המכילים אותו.
בדו"ח Consumption Drivers המשיבים קובצו לארבע קבוצות בהתבסס על הסיבה העיקרית שלהם לצרוך CBD כולל: טיפול רפואי, טיפול בכאבים, הרגעה ובריאות כללית, וחשפו תובנות מפתח עבור חברות CBD כדי לחדד את המסרים שלהם ולתכנן אסטרטגיות חדשניות למוצרים.
הדו"ח Social Influences מתבסס על המחקר הנרחב של New Frontier Data על צרכן הקנאביס, ומדגיש את החשיבות של רשתות חברתיות ותוכניות נאמנות כדי למשוך וללכוד צרכנים.
ממצאי מפתח:
* 30% מהצרכנים הנסקרים צופים כי הם יגדילו את מינון ה- CBD שהם צורכים בתקופה הקרובה, מה שמסמן הזדמנות למותגי CBD לנצל את השוק הגדל.
* 62% מהצרכנים הרפואיים של CBD משתמשים בו לפחות באופן שבועי, והם נוטים יותר להראות נאמנות למותג.
* 79% מצרכני הבריאות הכלליים/איכות החיים רוכשים מוצרים דרך קמעונאים מקוונים
סטטיסטיקות CBD לפי דרך הנטילה/צריכה
על פי סקרSingleCare ,כמעט מחצית ממשתמשי ה CBD מעדיפים שמנים/תמיסות, קרמים/משחות וסוכריות-גומי, אבל התפלגות המתעניינים בעוד מוצרים נלווים חושפת כי:
18% מתעניינים בקפסולות/טבליות, 18% מתעניינים בתרסיסים לשימוש מקומי, 17% מתעניינים באוכל מועשר CBD כגון שוקולד (infused food), 13% מעוניינים במוצרי אידוי, 12% מתעניינים בסבונים ומוצרי היגיינה, 11% מתעניינים במשקאות נטולי אלכוהול, חדורי CBD(infused drinks), 9% מתעניינים בפצצות אמבט ומלח (Bath Bomb), 8% מתעניינים במוצרי טיפוח וקוסמטיקה, 8% מתעניינים במדבקות (פאטצ'ים), 1% מתעניינים במוצרי CBD אחרים
ניתן כבר להבחין כי יש שוק צומח למאכלים מועשרים ב- CBD (edibles).
ואיפה אתם רוכשים את ה- CBD שלכם?
כיצד בוחרים חברת CBD?
בשתי מילים: שקיפות ואמינות.
בסריקה מהירה ברשת תוכלו למצוא כבר עשרות כתבות המזהירות מפני רכישה של מוצרי CBD שאינם עומדים בסטנדרטים בסיסיים של ייצור – במילים אחרות – מוצרי שוק שחור מסוכנים או הונאת צרכנים פשוטה. מאות מוצרים נבדקים מידי שנה על-ידי סוכנויות שונות בעולם ונמצאו כמטעים את הציבור. ברוב המקרים כמות ה- CBD שהופיעה על האריזה לא התאימה לתכולה בפועל. במקרים אחרים במוצר נמצאו חומרים רעילים, מזהמים ותרכובות שאינן אמורות להיות במוצר טבעי. חשוב מאוד להימנע מכאלה מוצרים ולהגיע לחברה שעומדת בביטחון מלא מאחורי המוצרים אותן היא משווקת.
כיצד באה לידי ביטוי השקיפות והאמינות?
תכולת המוצר המופיעה על גבי האריזה צריכה להיבדק על-ידי מעבדה צד שלישי ואת האישורים לכך יש להציג באתר החברה באופן פשוט ונגיש: אנליזה לתכולת המרכיבים, בדיקה להימצאות מתכות ורעלים אחרים, לכל אצוות ייצור ולכל מוצר בנפרד.
כחלק מתוך האני מאמין של חברת MOYA אנו רואים חשיבות עליונה במתן כל הפרטים האפשריים אודות כל מוצר ומוצר אותו אנו בוחרים להציג באתר. חברת MOYA מאפשרת לך חוויה של שקיפות מלאה מול כל האותיות הקטנות… בעמוד זה ניתן לקבל את כל הפרטים אודות המוצרים שלנו: מספר האצווה אליו המוצר שרכשת משתייך – מסמכי המעבדה המקוריים – הצגת תעודת GMP – פרטי האנליזה של המוצר – בדיקות רעלים – בדיקות של מתכות כבדות.
KIARA - מובילים באיכות המוצרים
מוצרי חברת KIARA השווייצרית, אותם ניתן להשיג בלעדית אצלנו באתר זכו לציון נדיר של 87% בסיכום הכללי של כל הפרמטרים שנבדקו. זהו אחד הדרוגים הגבוהים באתר, גם בהשוואה למותגים ותיקים וגדולים!
לביקורת המלאה, כולל התייחסות מקיפה לחוויית המשתמש, אנליזות מעבדה ותו התקן האיכותי לחצו כאן
חברת CBD טובה? ייעוץ והכוונה זה כל הסיפור!
ארבע שנים של פעילות אקטיבית בשוק ה- CBD היו עבורנו שנות לימוד מעמיק של התאמת מוצרים לצרכים רפואיים (ולא רפואיים) לציבור צרכנים מגוון ביותר. עשרות אלפי שעות ייעוץ והכוונה, ליווי ותמיכה במאות ואלפי צרכנים הביאו אותנו למסקנה ששיתוף מידע ביננו ובין קהילת המשתמשים חושף את סגולות מולקולה בצורה הטובה ביותר. זוהי "חוכמת המינונים" המאפשרת לנו לא רק להכיר את המחקרים העדכניים ביותר אלא גם את קולו וטיבו של המידע מהשטח. להקשיב לניואנסים הקטנים של כל לקוח, לצרכים המגוונים והמשתנים.
שיתוף חוויית המשתמש היא הבסיס לשיפור המוצר
האם זאת פעם ראשונה שלכם באתר או שאתם משתמשים מנוסים?
היינו שמחים לשמוע את דעתכם על חוויות שימוש שלכם במוצרים.
בכל שנה אנחנו עורכים סקר שביעות רצון בו ניתנת ההזדמנות לרכז ולמקד נתונים ותובנות של המשתמשים לגבי כל תהליך ההיכרות עם המולקולה, איכות המידע וצורת ההנגשה, היעוץ לצורך התאמת המוצר, שירות הלקוחות והמענה האנושי.
במידה ואת/ה משתמשים במוצרי CBD שנמכרו באתר זה ואתם נמנים על קהל לקוחותינו
נשמח עם תשתפו אותנו בחוויית השימוש שלכם בסקר הנמצא בקישור:
במידה ואת/ה משתמשים במוצרי CBD שנמכרו באתר זה ואתם נמנים על קהל לקוחותינו
אלפי לקוחותינו כבר ענו על הסקר וסיפקו לנו כמה תובנות מפתח אותם פרסמנו בעבר.
אבל זה לא הכול…
נמצאתם חיוביים ל- CBD ?
אתם חברים כבר במועדון החברים שלנו?
בתחתית של כל עמוד אתם יכולים בקליק אחד וטופס הרשמה קצר להצטרף למועדון ולקבל ראשונים מבצעים והנחות על מגוון המוצרים שבחנות. זאת גם הזדמנות להזמין אתכן להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל את כל המידע העדכני מהאתר ו/או לשלוח לנו הודעה לאימייל ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.
דפי המוצר שלנו כוללים בתוכם אפשרות לחוות דעות צרכנים על איכות המוצר וחוויית השימוש בו. זה חשוב ביותר במיוחד בתקופה שבה המוצרים כבר נמצאים בשוק אבל הציבור לא מגיע אליהם כי קידום ממומן לא אפשרי עדיין.
עוד מקום חשוב להשפיע בו : גוגל עסקים
לא רבים יודעים אבל פרסום ממומן בגוגל או ברשתות החברתיות עדיין לא אפשרי עד לשחרור מלא של צמח ההמפ מפקודת הסמים המסוכנים אבל חברות CBD כן מקבלות את ההכרה המתבקשת ממנוע החיפוש גוגל ומציבה את עמוד העסק שלנו בתוצאות החיפוש.
המקום הכי חשוב לנו שתבקרו בו הוא עמוד הביקורות של גוגל עסקים.
מסמנים חמישה כוכבים צהובים בציון העסק….
והכי חשוב – כמה מילים מהחוויה שלכם כמתנסים במוצרי CBD.
זהו הקישור לעמוד הביקורות שלנו. https://g.co/kgs/VucRdy
אין צורך להזכיר את חברת MOYA אם לא מתאים לכם, הביקורת שלכם על שימוש ב- CBD והשפעתו האינדיבידואלית עליכם, נותנת חשיפה רחבה ובעלת משמעות לאחרים.
להשפיע דרך רשתות חברתיות?
בהסבר הראשוני שלנו על מולקולת ה- CBD בפרט ופיטוקנבינואידים ככלל, אנו מדגישים את העובדה כי CBD נחשב כמולקולה "מתירנית" מאחר ואין לה חלבון מטרה אחד אלא למעלה מ- 60 חלבוני מטרה בגוף, עובדה שמסבירה את ריבוי התסמינים והמצבים הבריאותיים אותם היא עשויה לשפר ולאזן מחדש.תכונה זו של ה- CBD היא הסיבה בגללה כמעט כל אדם יכול לקבל משהו חיובי משימוש בה.
CBD מחבר בין אנשים לקהילה, לא כסיסמת מכירות אלא במציאות. לקוחותינו מהווים מגוון ופסיפס אנושי לא רק בגלל מגוון הסיבות בגללן הם פונים לשימוש ב- CBD אלא כי הם חולקים את החוויות שלהם מהשימוש במולקולה ותורמים לידע המצטבר חלקים-חלקים של מידע שערכו בלתי ניתן לשיעור: התאמת מוצרים נכונה, מינון מדויק, שיפור מתמיד של חווית המשתמש ולא פחות חשוב – חסכון כלכלי.
חברת MOYA פועלת על גבי הפלטפורמות החברתיות המוכרות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, למרות שלא ניתן לפרסם בפלטפורמות אלה מודעות פרסום באופן ממומן, קהל הצרכנים שלנו דואג להביא את בשורת ה- CBD על-ידי השתתפות פעילה ברשתות.
אתם מוזמנים להצטרף לשם (נשמח גם שם לקבל ביקורת) ולהתחבר לקהילה.
https://www.facebook.com/MOYA.CBD/reviews
עד כאן מה אתם ואתן יכולים לעשות בשביל ה- CBD ובשבילנו…
מה אתם יכולים לעשות בשביל עצמכם?
תוכנית שיווק השותפים של MOYA –
מעוניינים לספר לאחרים על מוצרי CBD וסגולותיהם?
רוצים לעזור לנו להגיע לעוד אנשים ולשפר את חייהם?
יש לכם פרופיל פייסבוק/אינסטגרם חזק? דף עסקי או אתר אינטרנט?
אתם בעלי השפעה דיגיטלית גדולה?
בואו להיות חלק מצוות הסוכנים של MOYA!
או אולי אתם בעלי עסקים שחושבים בגדול?
ליעוץ והכוונה עם צוות המומחים של MOYA-CBD התקשרו 03-9055502 | שלוחה 1
או עברו לדף יצירת קשר שלנו והשאירו הודעה – שלחו הודעה לצוות MOYA